Knip igen

Imorse vaknade jag kl 6 första gången och var så där urkissnödig men jag tog täcket och la det mellan benen och knep igen, jag tänkte då rakt inte gå upp då. Direkt somnade jag och drömde om att jag badade. I sjön var även Ingvar Oldsberg..med mycket hår! Hur kan man drömma nåt så urbota fult? För fult var det. Ingvar ska inte ha så mycket hår. 2 timmar senare vaknade jag igen och var än mer kissnödig, tänkte att jag bara skulle gå upp och släppa och sen gå och sova igen men då hade jag två klängapor runt mina ben så efter att jag hade gett dom mat så hade jag blivit piggare. Kattungen har fått dille på att släpa mina använda topsar med vax i lägenheten. Jag slänger tillbaks dom i papperskorgen i badrummet och 2 sekunder senare är dom utanför igen. Så kan vi hålla på en hel dag. Igår fick hon en oanvänd tops bara för det som hon gick omkring med i munnen. Den synen var inte lika äcklig som med den använda. Godmorgon, hoppas att ni fått i er frukost innan ni läste detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback