So what?

Peter Häggström svensk fd länghoppare och sprinter, numera expertkommentator vid Sveriges Televisions friidrottssändningar har klivit ut ur garderoben för resten av folket. Grattis till det Peter men varför klev du inte ut lite tidigare om du nu vill vara en förebild inom idrotten kan tyckas. Det gör man nog inte om man själv tror att ens "fans" ska ta illa upp. So what? Om man inte är omtyckt som idrottsman bara för att man är bög så är det nog inte mycket till fans. Be Pride! Mer kan ni läsa HÄR



Kommentarer
Postat av: Rosie

Hmm, jag känner igen dig på något sätt. Vart har jag sett dig? hmm.. tänker. :p

2009-11-15 @ 20:33:49
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: Linda

Finns fler inom sporten som borde kliva ut tycker jag. Ljungberg är en av dom. Fast frågan är ju om han någonsin kommer att kunna spela i den ligan igen då??? Mycket som står på spel, att vara gay inom sport är nog lättare sagt än gjort.

Så jag lider fan med dom som tvingas ljuga, ha skenförhållanden o lida i tysthet. Nä musikalartist is the shit om man e man o vill kliva ur garderoben =)

2009-11-18 @ 14:52:10
URL: http://www.metrobloggen.se/psykfall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback