Vidrigt

Ja jo, jag gjorde ju kött med dillsås...men det smakade verkligen inte som mormors dillsås alls. Det smakade inte som något annat heller, det var så surt/sött/salt att tungan försökte att sakta krypa ur käften utan att jag skulle märka det! Jag försökte verkligen äta, jag försökte verkligen tänka på barnen i Afrika och jag försökte verkligen tänka på att jag iallafall skulle bli mätt om jag åt upp allt men jag kunde bara inte. Hela ansiktet förvred sig i en grimage som skulle få mannen med gummiansiktet att förlora i en tävling mellan honom och mig. Aldrig mer att jag försöker mig på det här igen. Då äter jag hellre harlortar, nygjorda!

Förlåt mormor för föregående inlägg om att det var äckligt det du gjorde sist, det skulle vara himmelskt jämfört med det jag gjorde. Men om du har fått tillbaka dina smaklökar och fortfarande lagar dillsås så får du gärna ställa dig och göra det!

Kommentarer
Postat av: JENNIE - HUMORBLOGGEN

Haha det där lät inte så gott :P

2009-11-29 @ 20:07:25
URL: http://jenniesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback