Do you understand english?

En halvtimme innan stängningsdags ringde dom från dataaffären och beklagade att det inte gick att installera svenskt språk utan dom var tvungna att skicka tillbaka den till götet igen. Där sa jag stopp, jag ville ha min telefon IDAG!  Jag fick en del rabatt för det och nu sitter jag här och försöker förstå vad som står. Telefonen är avancerad nog bara på svenska. Nu ska jag också försöka klura ut vad det betyder på engelska! Jag hittar inte mycket men som tur är ska jag hem till en kompis imorgon som har en likadan som ska visa mig lite.

Vad är det för mening med att äta när man ändå får sån kramp att man sitter på toa i en timme och kallasvettas och nästintill gråter för att det gör så ont? Nu är jag lika hungrig igen. Bortkastade pengar med andra ord. Nån som kanske har en Nokia 5800 som bara kan säga vart jag hittar ringsignalerna? Vart jag stänger av vibratorn? Det låter som ett billarm när jag får sms. Det är inte så kul eftersom jag inte vet hur man stänger av det. Skulle jag få sms inatt så lär jag flyga upp med baseballträt i näven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback