Iza och Nogger by night

När jag köpte Nogger så tänkte jag bara "ååh en lekkompis till Iza så hon slapp ha så tråkigt". Då hade jag inte räknat med att dom även skulle leka när alla lampor var släckta och jag låg och sov. Det skiter dom fullständigt i. Inatt har jag fått tassar i nyllet, magen, blivit tuggad av Nogger på mina fingrar, tår medan Iza hejade på typ. Den lilla flyger rätt ljudlöst medan Iza då har lagt på sig nåt kilo eller två sen hon kastrerades så henne hör både jag och grannen under säkert. Nogger springer först och efter kommer Iza med en mage som ser ut att dansa fram och tillbaka. Nogger är liten så hon kan ta sig under badkaret och utanför står Iza och får snällt vänta tills Nogger kommer fram igen. Ut kommer Nogger, efter springer Iza, under sängen, på sängen, under igen och nu har jag två Tarzan på träribborna på madrassen. Jag röt till att jag säljer dom till kinakrogen om dom inte skärper sig. Dom stannade upp, tittade på mig och fortsatte suck. Jag skulle kanske ha köpt en vandrande pinne istället eller vad säger ni?

Här hämtar dom båda andan men kort efter var det dags igen


Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Nä, inga vandrande pinnar. Kissar är MYCKET roligare. De tränar ens skrattmuskler.

2009-10-17 @ 14:11:05
URL: http://www.metrobloggen.se/frogprincess

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback