Låst

Min dotter kom tillbaka till mig igår vid 00.00 för att sova här. Hennes pojkvän skulle vara fyllechaffis vid 2 och min dotter hatar att sova själv så därför kom hon hit. Hon kom hit, sov och åkte hem typ. En timme senare ringer dom och säger att dom är på väg tillbaka. Denna gång för att jag skulle få handla. Man är fruktansvärt låst och beroende av andra när man ingen egen bil har. Vi åkte även till Wästgötabagarn där dom har gott bröd och dagen till ära har dom även Halloweenbakelse för 15kr. Billigt och naturligtvis kunde jag inte motstå en sån.

 


Kommentarer
Postat av: Bea

Bakelsen såg nästan skamligt god ut! :)

2009-10-30 @ 15:31:40
URL: http://fotobea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback