Nogger och Iza

Nogger är en väldigt gosig och busig katt. Hon leker utan vidare med Izas leksaker vilket Iza inte är så jätteförtjust i. Iza tittar med klotstora ögon medan Nogger far ut och in i tunneln. Funderar på att köpa en till för det är ju Izas favoritleksak det också och som det ser ut nu så lär hon aldrig få komma intill där. Annars har det övergått från fräs och morr till "klappa till" för Izas del men Nogger har börjat på att bli kaxig och dom turas om att jaga varandra. Inatt sov Nogger hos mig. Antingen brevid mitt huvud eller mellan mina knän så jag har vaknat många gånger inatt och inte vågat röra mig ifall hon skulle hoppa ner. Men hon går duktigt på lådan och gör nästan lika stora högar som Iza. Hoppas att dom nångång ska bli kompisar, det var liksom därför jag köpte Nogger. Det kommer lite bilder på Nogger. Hon är nästan aldrig still och jag har fortfarande inte fått min nya mobil som skickades till Götet så ni får hålla till godo med min gamla och sketna mobilkamera.

 

 

 

 

 

Nogger ligger på sängen och Iza ligger och vaktar musen


Kommentarer
Postat av: Vigdis

Jo, blogg.se är jättesegt i kväll :/

Hoppas du har en fin lördag.

Kram =)

2009-10-10 @ 19:46:53
URL: http://nyandning.blogg.se/
Postat av: maja

Gullig katt (= Också har de fått katt-tunnnel också...likadan som mina kissar har =P

2009-10-10 @ 22:12:59
URL: http://mezzy.blogg.se/
Postat av: maja

sv: streckgubbar är gulliga, klart du kan rita sånna (= Jag gillar katttunnlar, också present till katten faktiskt.Fast våran är röd randig (=

2009-10-11 @ 00:41:32
URL: http://mezzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback