Pappor över 65 ska inte ha en avancerad mobil

Jag hade mina föräldrar, min dotter och hennes pojkvän här på kvällsmat för några timmar sen. Det blev goda mackor med goda pålägg och the, juice och oboy att dricka. Pappa fick syn på min mobil och jag berättade hela historien med den. Han tog den och efter 2 minuter.

Pappa: - Ska det blinka så här mycket?
Jag fick den och såg att den uppträdde på ett sätt den aldrig uppträtt förut. Det var rena diskobelysningen mellan två sidor.
Jag: - Men vad har du gjort?!
Pappa: - Jag tryckte på nåt så blev det så.
Min styvmor: - Men xx du skulle ju inte pilla på den.
Pappa: -Det gjorde jag ju inte heller!
Jag: - Du tryckte ju på nåt sa du ju.
Pappa: - Ja men nu minns jag inte vad det var för nåt jag tryckte på.
Jag stängde av och på och sen funka den igen.
Pappa: - Sån mobil ska jag aldrig skaffa mig.
Jag: -really?!!


Det var trevligt att ha dom här, ja förutom att Nogger passade på att fisa styvmor i fejjan när hon råkade ta på Noggers mage. Jag hinner aldrig säga till folk innan det sker att dom nog inte ska röra den. Kanske ska tatuera in "Rör min mage på egen risk" på hennes mage?

Kommentarer
Postat av: freja

Hej hej!



Jag bara undrar, vilken tv-serie gillar du mest?



Ha en bra dag!

2009-10-30 @ 12:03:49
URL: http://thaifriderice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback