Ska hämta en kattunge och min bästaste Mia

Imorgon eftermiddag åker jag och min dotter utanför stan och hämtar en kattunge. Iza ska få en kompis! En liten katthona på 4 månader som ska lyssna till namnet Nogger. Ska bli kul med en liten i hemmet igen och att Iza får nån att leka riktigt mycket med. Hoppas att dom ska trivas ihop bara.

På lördag kommer den bästaste Mia hit till mig. ÄNTLIGEN! Jag har saknat henne så mycket att det inte finns ord för det. Min underbara bästa vän, min alltiallo, min sötis! Nu har hon kommit hem från Turkiet och har saknat mig så mycket att hon ratar sina polare i hemstaden för att komma och umgås med lilla mig. Ååååh det kommer bli så underbart att få ge henne en varm kram som bara jag kan ge henne. TOKLÄNGTAR! Älskar denna kvinna otroligt mycket. Henne släpper jag aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback