Betonggolv och slaveri

Jag är hemma idag. Betonggolvet på jobbet tar kål på mig. Jag har försökt med 2 olika par skor men inget hjälper. Nu ska jag nog ner till förrådet och leta fram mina gamla Eluxskor och se om det hjälper. Att golv kan ha så olika betydelser för ryggen. Det är ju hyllor både högt och lågt så jag får sträcka mig, böja mig, gå för att kolla om artikelnummer står i datorn, nehe inte det, skriva upp numret. Artikelnummer står på produkten men nehe inte på hyllan så får jag gå till datorn igen för att se om det finns inne, nehe inte det ne. Suck. Detta är ett evighetsjobb och jag har inte ens kommit hälften än. Jag är inte bara på lagret utan gör samma saker som jag gjort dom senaste månaderna. Öppnar post, sorterar, stämplar, skriver i belopp och moms, lägger in det i datorn, skriver nummer på dom, sätter in i pärmar eller går ner till kollegan med dom. Ja, vad skulle dom göra utan mig? Det skulle bli kaos mina vänner..KAOS! Jag slutar om 3 veckor, ja om dom inte går med på lönebidrag vill säga för då blir jag kvar men annars är jag väck därifrån för jag tänker inte slava med minipengar, min rygg pallar inte det i längden. Men jag blev lite glad igår när jag hörde personalchefen säga till en annan att det jag gör på lagret är ovärderligt. Det hade dom aldrig hunnit med annars. Det känns lite bättre då, man känner sig behövd men jag måste ju bromsa när jag känner att ryggen tar stryk eller hur? Japp så idag är jag hemma. Sitter här med håret på ända (inte ändan), shorts och t-shirt utan bh. Det är allt och så kommer det nog vara åtminstone halva dagen! It´s my life lixom.

Dags att vila ryggen lite. Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback