Iza och dotterns gamla trasiga Nokia

För några år sen köpte min dotter en Nokia, minns inte modellen men det var en sån där man skjuter upp. Hon hade haft den i 2 veckor då hon kom hem och sa att någon hade råkat hälla vin över den så den slutade att fungera. Det gick inte att prata i den och kameran funka inte. Det var vad jag trodde i ca 3 år då jag fick veta för bara ett tag sen att så gick det inte till. Hon hade råkat tappa den i toaletten och alla vet ju vad som händer om en mobil kommer i kontakt med mycket väta, ja den slutar att fungera. Vad jag vill ha sagt med detta är att den mobilen och Iza har något gemensamt. Jag städade toaletten och hade hällt i medel i toastolen och glömt att stänga locket. Katter dras ju till annorlunda doft och nyfiken som hon är och verkar inte ha riktigt den balansen som man tror att alla katter har. Ja ni kan ju själva räkna ut vad som hände, hon föll i! Attans att jag inte hade mobilen i närheten för då hade ni fått sett ett kort men det tog bara nån sekund så var hon uppe igen iofs. Hon fullkomligt flög ur toastolen och riktigt kana ut på hallgolvet, satte sig i vardagsrummet och jag riktigt hörde hur hon tänkte "att jag aldrig lär mig!"

Kommentarer
Postat av: steph

kikar in! =) allt bra med dig? :D

2009-09-16 @ 17:54:24
URL: http://stephaniebell.blogg.se/
Postat av: steph

härligt att höra! =) tack så mycket

2009-09-16 @ 17:58:38
URL: http://stephaniebell.blogg.se/
Postat av: Doris/doje

Stackars liten ...

2009-09-17 @ 00:17:31
URL: http://blogg.passagen.se/doje/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback