Kalaset var lyckat!

Påminn mig nästa år snälla att jag börjar städa en dag tidigare okej? Jag hann det gjorde jag men gud vad jag har stressat! Maten var jättelyckad och alla berömde mig och tyckte det var jättegott. Dajmtårtan likaså. Både pappa och jag fick sitta ner (han fyller dagen efter mig så ni förstår ju att för 40 år sen så fick han den bästa födelsedagspresenten ever!) och så sjöng dom för oss. Jag fick pengar som jag hade önskat mig så nu blir det en ny (begagnad) mobil från Blocket, äntligen! Pappa hade bara önskat sig nya kalsonger så gissa om han blev glad när han fick 7 paket och alla innehöll just kallingar. Min systers sambos bror jobbar med reklamtryck så på ett par kallingar stod det i bak med gult på svart bakgrund "NERSKETNA". Det tyckte alla var kul. Undrar om han ska ha på sig dom när han är i Grekland. Åker som sagt ner dit på min födelsedag.
Iza tyckte detta var himmelriket då alla lekte med henne. Nu har jag det tråkigaste kvar. Disken! Men den tar jag nog imorgon. Jag är helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback