Ny metod för överviktiga

Jag har kommit på det ultimata sättet för oss överviktiga när det gäller att fila fötterna. Man går ut på balkongen barfota (förutsatt att man har en balkong och då även med ett golv med skrovlig yta), sätter sig på en stol och drar hälarna från vänster till höger sida upprepade gånger medan du njuter av utsikten över balkongräcket. Nytta med nöje eller hur? Jag har patent på det här sättet så försök inte sno den.

Vad det har med överviktiga att göra? Ja ni, det är fan inte lätt att försöka få upp en fot utan att magarna sätter sig under hakan på en!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Nöden är uppfinningarnas moder eller hur är det man säger? Jag lovar...du får ha din innovation i fred L

2009-09-14 @ 17:57:38
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Nina

Ewwww! Jag har lite problem med fötter, speciellt mina egna. Drar ut på att klippa tånaglarna in i det sista, tills det gör ONT att ha skor, typ.

Jag filar INTE fötterna, never, aldrig. Än så länge har det inte behövts men jag hittar nog på nåt annat sätt. Doppa fossingarna i syrabad eller liknande.

2009-09-14 @ 19:10:38
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback