Sara Löfgren

Jag har gillat Sara Löfgrens musik och person ända sen hon var med i Fame Factory. Hennes första album "Starkare" som kom ut år 2004 hjälpte mig mycket när det tog slut med mitt förrförra ex. Varenda text var träffande och det gjorde inte saken bättre att vi båda tyckte om hennes musik. Jag köpte skivan och kunde nästan varenda text utantill. Hon är enastående, vilken röst, vilka skrattgropar, vilken blick!
Detta var alltså långt innan jag sen fick veta att vi hade en gemensam vän. Mitt ex och hon är vänner, detta var ju ganska pinsamt och mitt ex retade mig med att hon kände hennes osv. (Blä på dig).

Saras texter brukar alltid vara så förbannat träffande vad hon än sjunger om. Jag gillar henne. Tjejen med armarna fulla med tatueringar. Tjejen som nu är tvåbarnsmor. Tjejen som har en enorm röst som verkligen kan få en att rysa.

Jag har fastnat för en ny låt som hon har gjort. Den är fin, förbannat fin!

You go girl!


Kommentarer
Postat av: Carro

Älskar denna kvinnan. Hon är underbar

2009-09-05 @ 00:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback