Händelserik dag

Godmorgon mina sötnötar!

Jag vaknade kl 7 imorse trots att jag hade ställt klockan på 9, sånt är så förbannat typiskt.

Idag händer det lite saker som tur är, vi får väl se hur deppig jag är efter 10.30.

10.30 ska jag återigen träffa min handläggare på soc, håll tummarna för att min handläggare ännu en gång tycker att jag får för lite pengar på kontot om inte han skickar över lite.

Efter det ska jag och Ewa åka iväg och hämta bananlådor. Hon köper sina på ÖB medan jag ska åka till Coop och Willys för att charma till mig några lådor så att jag idag kan börja packa. Har ju ett gäng skåp över garderoberna som jag stoppat in grejer som jag inte använder...just nu.

Kl 16 tar jag mig återigen till Sandra för hon har minsann fått hem Wii Fit plus! Här ska tränas. Vi ska bli snygga till beach 2012 är det tänkt. Hoppas att jag på onsdag kan röra mig för då fyller min älskade dotter 22 år och ska komma hem till mig på fika förstår ni och då måste jag ju kunna röra mig, ja åtminstone kunna peka på vart allt finns så att hon kan plocka fram till oss, är jag inte smart så säg.

Så ser min dag ut idag. Vad ska ni göra?



Kommentarer
Postat av: Hillevi

Håller tummarna! Wii låter kul, har aldrig provat men det verkar ju finnas hur många som helst olika.

Sv. Ja, jäkla sjö som tror att den är ett hav! Fast vi får igen det i höst.

Haha, då får man gå hem till någon som har whisky och låna 4 msk... ;-)

2010-04-19 @ 08:09:02
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Malin

Håller tummarna för dig idag! =)

2010-04-19 @ 09:59:51
URL: http://dahlian.blogg.se/
Postat av: Nina

Sitter och håller tummarna!

2010-04-19 @ 10:39:01
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: Frogprincess

jag gör inte jättemycket i dag. Jag hann inte skriva något om min maginfluensa som höll mig borta från bloggen innan det här med kissen inträffade, så jag tar ett par dagar extra för att djupandas medan jag får vara hemma utan sjukintyg.

Bloggsvar: Japp, det där katthuset skulle egentligen bli en liten röd stuga med vita knutar, men det spårade ur någonstans i planeringen...

2010-04-19 @ 13:09:09
URL: http://frogprincess2.blogspot.com
Postat av: Ka

När jag flyttade förrförra ggn hae jag iof e kompis med bil,vi åkte till W kl 7.30 på baksidan...där fanns kartongerna o alla andra med iof hehe men vi var först ! Jihaaa. Gratis e gott o nödvändigt!

2010-04-20 @ 16:49:49
URL: http://www.hanky.se/excessive

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback