Here Wii go

Så har man då provat på Wii Fit plus hos Sandra.

Det började med rockringar som jag verkligen sög getpung på, jag var skitduktig på att ta emot ringar utifrån men att hålla igång 3-4 stycken samtidigt var jag ungefär lika duktig på som att gå i högklackat.
Sen skulle jag nicka fotbollar som kom från alla möjliga håll och kanter och det är inte bara bollar som kommer flygandes utan även fotbollskor! Jag fick nog mer dom i nyllet än jag fick in nickträffar. Hade min fotbollstränare från förr sett mig så hade han satt mig på balett istället.

Jag provade också på slalom, backhoppning, snowboard, jogging, step-up, fånga fisk som en pingvin (ja detta är för vuxna också men hey jag är Farmvillare så vad kan man förvänta sig?) och aerobics. Man fick se hur många kalorier man hade bränt och jag brände nog kanske inte mer än 60-70 eller nåt men det var kul och jag ska tillbaka till Sandra på fredag igen. Då blir det mer joggning tror jag bestämt.

Här kommer en trailer på olika moment i spelet.












Kommentarer
Postat av: Jillett

Det verkar riktigt jobbigt! Har ångrat mig... Vill inte ha Wiii....... =)

2010-04-19 @ 22:53:42
Postat av: Sune...the girl

Sv till Jillett: Haha så jävla jobbigt är det ju inte och det är väl klart att det ska kännas :D

2010-04-19 @ 22:54:57
Postat av: Hillevi

Shit vad jobbigt! Men vad kul att det finns så många olika "spel"!

2010-04-20 @ 09:25:06
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Frogprincess

Jag skulle köpt ett sådant i stället för ett ps2....

Ser ju jättekul ut.

2010-04-20 @ 13:09:59
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback