Hur är man funtad?

Ni som spelar Farmville kanske känner igen er och jag är ju då glad över att jag inte är ensam.

Dom senaste veckorna har det krånglat rejält för mig. Alla saker kommer inte fram, man kan inte klicka så att gåvorna kommer fram och skörden förstörs för att man inte kom in alls. I förra veckan köpte jag en vovve till min farm för 300 000kr. Den här lilla hunden var man tvungen att mata en gång per dygn för att han inte skulle rymma och man då var tvungen att betala 2 såna där fula sedlar för att få tillbaka honom. Sedlar man får väldigt sällan.

Det hände mig häromdagen för att han inte ens kom fram i spelet. Hur ska man kunna mata nån som inte syns?
Man sitter där frustrerad. Ett jävla spel liksom. Men han är supersöt den där vovven och han var förjävla dyr så jag hoppas att han får mat varje dag.

Jag kanske borde bli veterinär? Kanske inte, jag skulle nog sitta där och stortjuta när en ful kråka som haft en gipsad vinge äntligen kan flyga igen eller nåt. Blödig var ordet.

Men tack och lov är jag inte ensam om att inte ha så mycket innanför pannbenet när man blir frustrerad över ett sketet spel. Det känns tryggt att veta.



Kommentarer
Postat av: Tove

Det är därför jag la av med farmville.. :) orkade inte med det längre! farmville-beroende typ.. haha

2010-04-16 @ 11:52:23
URL: http://filosofenshorna.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Näärå, vi är många som svär över det spelet...

2010-04-16 @ 20:05:14
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback