Köksbordet

Mitt köksbord gick ju sönder lite i förra flytten så nu skulle jag då skruva isär det var det tänkt men förbannade mig för att jag inte hade verktyg till det. Kan säga så här, att jag behövde bara hänga lite på ena benet så gick det av, gjorde likadant med dom andra 3. Skrämmande att det var så skört. Tänk om hela middagen hade hamnat på golvet i en hög ihop med flisor av bordet. Jag höll även på att få ett helt bordsben mellan benen, det kanske i och för sig hade varit en erfarenhet. Jag la bordet upp och ner med alla benen i vädret (dock inte mina). När jag skulle resa mig upp så var det ett ben i vägen och hade jag nu varit naken så vete fan om det inte hamnat i härligheten. Men det är ju sällan jag går omkring naken i lägenheten tack och lov (det tackar grannarna mitt emot för också).





Kommentarer
Postat av: Karin

Hahaha!!!!!

Du skriver i alla fall väldigt roliga inlägg !:D

Jag hittade dig på Blogvertiser, så nu är det bara att vänta och hoppas.

Skriver du lika bra inlägg om produkter så kommmer du snart att tjäna massor ! ;D

He, he...

( Tips... Är det inga som här av sig, så testa att byta taggar i beskrivningen.

Vardag tror jag dock är en väldigt bra tagg ! - Den ska du nog inte byta ut ifall du fixar med det där sen nån gång, men lägg gärna till nån mer tagg, om du får plats i "taggrutan".)

2010-04-25 @ 16:16:56
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Jessica

Vilken tusan härlig blogg!!! =D

hit kommer jag flera ggr.



j

2010-04-25 @ 17:19:18
URL: http://filosofaris.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Ajrå! Har du ett annat? Bord är ju typ lite av en braåha-sak?!

2010-04-25 @ 18:43:49
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback