Årets sista inlägg




Snart är det dags att göra sig i ordning för att bege sig till Ewa och kanske hjälpa henne med nåt som ska dukas fram eller också sitter jag bara på en stol och ser söt ut. Resten kommer runt 19. Vi är bara några tjejer i våra bästa åldrar som tänker slå våra (system)påsar ihop för några timmar. Äta gott och dricka ännu godare.

Jag vill tacka för år 2010 då mitt besöksantal ökade radikalt och jag vill tacka alla för all stöttning när jag behövt och för att ni överhuvudtaget kommit tillbaka varje dag, varannan dag eller åtminstone en gång i veckan. Ni är hjärtligt välkomna tillbaka 2011 såklart och ta gärna med er några fler det gör inget. Och ska vi lova nu att ni kommenterar lite bättre? Det finns dom som kikar in flera gånger om dagen men aldrig skriver nåt. Kan ni göra ett försök att skriva nåt i alla fall? Jag ser er ju men bara ryggen sen när ni går utan ett blyertsstreck.

Nu får ni ha en förjävla underbar nyårsafton så ses vi nästa år eller hur?! Massa pussar och kramar på er alla. Och kom ihåg...ni är alla unika.

Herrå!



Kommentarer
Postat av: Saija

Hej!

Kikar in för att önska ett underbart NYTT ÅR! Jag hoppas att Du vill följa mig och min vardag även nästa år, 2011.

Många människor ser fram mot nyåret för en ny start på gamla vanor, men jag hoppas på lite nya vanor och äventyr :)



Jag startar det nya året med en tävling på bloggen imorgon så kika gärna in och delta!



Stora kramar från Saija

2010-12-31 @ 17:16:53
URL: http://www.saija.se/
Postat av: pezze

gott nytt år på dig :D

Postat av: Doris

Tittar in för att önska dig ett GOTT NYTT ÅR !

Sköt om dig !

Kram

2011-01-03 @ 00:46:08
URL: http://farmordoris.wordpress.com
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

2011-01-23 @ 03:15:38
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback