Back together again

Ja herregud vilken soppa. Jag tror att kärleken till Minnah bara var något som blev under Idoltiden för Jay, det var inte på riktigt. Dom lever säkert ett väldigt annorlunda liv i den där Idolbubblan och man tror att man hyser känslor för någon annan men se det räckte inte så långt för nu är Jay och Sara (hans exfru, sedemera flickvän, ex och flickvän igen) ihop igen då. Visst kan man förlåta någon som varit otrogen, det har jag gjort med flera av mina ex som valt att strula med andra men det har visserligen inte hållit så värst bra efter det eftersom jag numera är singel.

Det är bara att önska Jay lycka till med karriären och att Sara är en så pass stark kvinna att hon står ut med han karriär med allt vad det innebär.


Kommentarer
Postat av: Jess

Verkligen soppa av dom där 2.

Hade aldrig förlåtit otrohet,min svartsjuka fixar inte sånt

2010-12-11 @ 16:30:30
URL: http://finest.se/Jess666

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback