Dag 12 - min handväska

Nu kommer jag kanske chocka flera men jag har faktiskt en handväska.



 

Den köpte jag på en marknad för många år sen och använde den ibland när jag gick ut om jag har byxor utan fickor. Såna byxor har jag inte längre därför använder jag handväskan bara då det är begravningar i stort sett. I den då är det oftast en mobiltelefon (utan ljud på), näsdukar, pengar och nycklar.
Hade jag haft den med när jag går ut idag hade nån trott att jag hade snott någon annans handväska. När jag går ut idag har jag allt i mina byxfickor. No way att jag skulle ta med en jävla handväska ut, finns inte i min värld!
Så nu kan ni lyfta upp era hakor, Sune...the girl HAR faktiskt en handväska.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback