Dag 19 - Detta ångrar jag

Jag ångrar egentligen en hel del men för att ta nåt ur högen så ångrar jag verkligen att jag råkat träffa folk som gjort att jag mått dåligt i perioder.

Den här personen eller dessa skulle man kunna baka in skulle bygga upp mitt självförtroende men gjorde precis tvärtom. Lögner, svek, vita lögner för att dom trodde att det var bättre än sanningen men sanningen kommer alltid fram och det var det dom gjorde. Jag är bra på att läsa av folk efter ett tag och känner igen tecknen men tilliten till folk, att kunna lita på nån är svårt. Det sitter alltid i bakhuvudet det dessa gjorde mot mig och kommer antagligen alltid att göra. Ett tag hatade jag personen för att hon hade förstört så mycket för mig och mitt psyke fick sig en törn. Sen upprepade det sig senare men jag fick nog. Hit men inte längre och dessa kommer inte i närheten av mig igen, no way att jag släpper in dom.

Idag är jag glad att jag inte har dom i mitt liv längre, jag har inte mått så här bra psykiskt på flera år och så ska det förbli. Idioter klarar jag mig bra utan. Dom vill inte ha mig i sina liv heller och det tackar jag för.

Nu är det mitt liv, min framtid!


Kommentarer
Postat av: Heter samma som du :)

Känner igen det där, skönt att höra att du mår så mycket bättre nu!!



Min mamma brukar kalla sådana där människor för "energitjuvar" och dom klarar man sig utan, tack och lov



Kram S

2010-12-19 @ 13:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback