Dag 20 - den här månaden

Den här månaden heter temat för dagen. Den har väl i stort sett sett ut som alla andra månader egentligen bara att man känt av att julen snart är här. Eftersom jag inte har så mycket pengar att röra mig med så startade jag redan med att köpa julklappar i september och har sen köpt lite varje månad, planering är A och O när man lever som jag.

Jag brukar alltid vara ute i sista minuten med alla julklappar men inte i år. Jag har i stort sett bara julklapparna till julklappsleken vi brukar köra i vår familj, en julklapp får kosta högst 25kr och det ska vara 4 stycken. Det är mest på skämt och enbart för att vi ska ha nåt att göra  och fördriva tiden. Det är himla skoj faktiskt.

Den här månaden har ju även snön kommit och det har ju inte snöat bara en dag utan i stort sett två gånger i veckan och inte lite heller men det är rätt mysigt, det SKA vara snö på julafton och inte som julafton 2007 då vi var i föräldrarnas sommarstuga och det var alldeles grönt ute.


Här står jag i skjorta och t-shirt på julafton 2007 och det var inte speciellt kallt heller


Den här månaden har varit bra, inte speciellt stressad som jag först trodde att den skulle bli.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback