Dag 23 - Det här får mig att må bättre

Jag måste säga att jag mår bättre än på flera år trots arbetslöshet och en ekonomi som är väldigt begränsad men mitt inre mår bättre nu, jag har fått mer ro i min kropp men nåt som får mig att må ännu bättre är alla goa och fina vänner jag både har här och mina "riktiga" vänner. Jag mår också bra av att veta att min dotter klarar sig, både utan mig och ekonomiskt (tack och lov). Jag har en underbar dotter som är en av mina bästa vänner, vi har gått igenom mycket men vi har klarat det och står varandra väldigt nära (finns nog ingen som tvivlar på det). Mår hon bra så mår jag så mycket bättre, är hon ledsen så är jag ledsen för hennes skull och det gör ont i mitt mammahjärta. 

Jag mår också bättre när mina vänner lyckas med ett mål dom bestigit berg för att klara av. Tack alla för att ni finns, ni betyder massor! <3 <3 <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback