Dag 7 - min bästa vän

Jag höll helt på att glömma dagens tema för sjutton.

Min bästa vän ja. Ewa är ju min absolut bästa vän. Vi började umgås redan när vi gick i gymnasiet, hittade på galenskaper tillsammans på både gott och ont. När jag fick barn var hon ofta hos mig tillsammans med sin pojkvän som sedan blev hennes man. Jag blev sambo med nummer två. Vi kom därför ifrån varandra lite men träffades vi kunde vi prata i timmar om allt.

Sen hände det något som gjorde att vi inte hade kontakt med varann på 15 år, tänker inte gå in på varför men jag saknade henne som fan under hela den tiden. För 2.5 år sen fick jag ett sms från henne, hon hade tagit reda på mitt mobilnummer av en av min dotters kompisar som Ewa också kände. Efter den dagen har vi umgåtts väldigt mycket och återigen är hon min bästa vän och återigen kan vi prata om allt, finns inget som jag inte skulle kunna prata med henne om och hon till mig. Hon är en vän som ställer upp i ur och skur och jag är fruktansvärt glad över att hon finns i mitt liv igen och nu släpper vi varann inte igen, ingenting ska komma emellan oss. Nu bor vi ju nära varandra och pratar varje dag.

Tack för att du finns bästaste Ewa! <3





Kommentarer
Postat av: pezze

sv:

åhh då har du jävligt tur att få fond vägg o .m.fl..

om jag ska flytta härifrån ngn gång, så kommer jag få betala jävligt mkt för all skador som katterna har orsakat på de nästan nya tapeterna :S

men hittills e jag rätt så nöjd med tapeterna förutom i vardagsrummet för det fanns inga andra färger i just i boråstapetar"pärmen" 'suck* men det duger mkt bra iallafall mkt bättre än de jaghadeinna som var nog uppsatta av ngn som hade kass smak, vita vägar med stora medaljong mönster över hela rummet.. men som tur syntes dom inte så värst mkt utan går ton i ton iallafall!!! phu

nä nog med snack o låta dina ögon läsa på ngt annat ställe!!! ;)



men vaktmästarn var väl inte berusad då han satte opp tapeterna va!?!? :O



Postat av: simone

Röd stuga med vitas knutar låter riktigt idylliskt, kan tänka mig att det är mysigt då :)

2010-12-08 @ 11:54:28
URL: http://fattybom.se
Postat av: Plutten

Sådana vänner växer inte på träd, dom ska man vårda ömt:)

2010-12-08 @ 13:37:08
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback