Det får bara inte hända

År -93 och -94 hade jag halsfluss på julafton. Det var mindre kul att se familjen njuta av allt som fanns på julbordet, jag fick inte ens ner en sketen bit julskinka, det var döden!

År -93 sa pappa till mig att ta en Jäger då skulle halsflusset gå över, jag tog en Jäger och jag har nog aldrig haft så ont i halsen som då, aldrig mer Jäger säger jag bara.

Nu känner jag mig jättetung i huvudet och har ont i det, har inga värktabletter hemma, jag är snorig och allmänt hängig, jag får inte bli sjuk till jul! Så please håll tummarna för att jag inte blir sjuk utan kan få njuta av julbordet precis som resten av min familj. Tack!




Kommentarer
Postat av: Plutten

Jag håller tummarna för dej, så håller du tummarna för mej. Jag har en förkylning som vill bryta ut när som helst:(

2010-12-22 @ 20:47:57
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Postat av: Plutten

Jag håller tummarna för dej, så håller du tummarna för mej. Jag har en förkylning som vill bryta ut när som helst:(

2010-12-22 @ 20:48:01
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback