Det gick till slut

Oj oj vad jag trodde att jag skulle kunna somna runt 22, det var ju nästan skrattretande så pigg jag var. In med katterna i sovrummet som består av enbart en säng, försöka sova på en säng som står mitt på golvet utan att trilla ner. Det var värre än en sjukhussäng! Upp och flytta den mot väggen (sorry grannarna under), lägga mig, blunda och nej det gick inte då heller. Fram med mobilen, ut på nätet, nehe inget kul där heller. Fram och spela golf, gud så trist det var, blev lite tröttare i och för sig men John Blund hade la fastnat i all snö kan jag tänka mig för till mig kom han inte i alla fall. 

Tog helt sonika täcke och kudde och la mig i soffan. Eftersom jag tidigare under kvällen hade lagt tre badhanddukar under fönstren där det blåser halv storm så blev det helt plötsligt sketvarmt! Av med täcket, kroppen klibbande sig fast mot skinnsoffan, inte skönt, halva skinnet lossnade på soffan när jag försökte att vända mig om, inte skönt.

Av med lite kläder, la halva täcket under mig och halva över, det blev kallt. Ja så där höll jag på tills jag somnade av utmattning runt 2.

När jag tittade in i sovrummet kom jag på en sak. Hur ska vaktmästaren kunna jobba i ett kolsvart rum? (Glödlampa). Ringde hyresvärden för att säga att vaktmästaren ska ta med en stark lampa varav en röst i örat säger att dom öppnar kl 8. Tänk om han kommer nu då och måste gå tillbaka för att hämta lamphelvetet? Ja det kan ju inte vara värre än min dröm, jag och Katrin Zytomierska var tända på varann. Ja ni läste rätt. Henne jag inte ens tycker om. Bra början på en måndag eller hur? Näe precis!




Kommentarer
Postat av: Anette var det ja

Ha ha, det här var bra skrivet Sune !

2010-12-08 @ 10:23:25
Postat av: Anette

Nu har jag legat här i sängen med mitt

ryggonda och skrivit och skrivit och så

ser jag att de har inte kommit fram.

Jaja, så intressant har det väl inte varit

så det är väl ingen större katastrof.

Ibland blir man 5 år och jag tyckte Linda

var så snyggt men näe, nu är jag less på

att heta det så får väl bli mitt vanliga

namn Anette. Är liksom lite less på det

men är man döpt till det så är man. Men

det var nog ändringen av namn till e-post-

adress som var problemen kan tänkas.

Ja, nog blir man less på det här med ryggen.

Vända på sig är inte att tänka på så jag

ligger likadant när jag vaknar som när jag

somnade. Och det gör väl inte saken bättre.

Har tänkt börja träna för att se om det blir

bättre men uttrycket "i morgon" ser hela

tiden till att det inte blir av.

Men i morgon ska jag börja träna.......

2010-12-08 @ 11:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback