Dottern på middag

Min dotter var här förut på middag. Fläsk med löksås. Min mage tål varken lök eller fläsk egentligen men eftersom jag vet att min dotter älskar den maträtten gjorde jag det och åt ändå. Hör (läs) och häpna, min mage har inte (peppar peppar) sagt ifrån någonting och då är det ändå 2.5 timme sen jag åt, shit säger jag, ja det hade jag nog sagt om jag varit tvungen att springa på toa också i och för sig. Igår drack jag ju Baileys och trodde jag skulle vara tvungen att ta samarin innan sänggående men inte ens det behövde jag. Är min mage snäll så här i jultider? Kan hända kan hända.


Jag vet inte om ni tittat på hennes läppar förut men kan säga att överläppen på den här bilden och andra bilder inte är likadana. Gissa varför.


TILLÄGG: Nej jag har inte smockat till min dotter, hon har bara sprutat in nåt för att få den större, underläppen behövde dock inte få nåt.




Kommentarer
Postat av: e

Ingen aning.. trodde det var du först.. konstigt

2010-12-15 @ 22:06:01
Postat av: Tess

Haru smockat till henne???

Det är inte bara din mage som ska va snäll såhär före jul...

2010-12-16 @ 10:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback