En andra julafton

Kom nyss hem från föräldrarna där vi firade en andra julafton med bror och hans familj eftersom dom firar med hans sambos föräldrar varje år.

Han har tre barn och det är lika kul varje gång att träffa dom.

Maja 8 år sa att deras tomte hette Marianne och att hon slutat att tro på tomten men det sa hon inte högt för lillebror Axel 5 och Elsa 2.5 tror fortfarande.

Axel kunde inte sitta still så det fick bli ett sånt här kort




Elsa hade antingen ett finger i näsan, armen för ansiktet eller också tittade hon inte in i kameran, det fick bli det här



Farsan deras ställde upp mer än gärna



Morsan deras ställde också gärna upp, jag sa att det kortet skulle in på Facebook.. eller inte sa hon, det stämmer ju, jag sa inte att det hamnar på bloggen istället men jag höll mitt ord eller hur? Mössan fick nån av barnen i julklapp

Systersonen Marcus var ute igår och var enormt bakis

 

Ja herregud vad man har ätit idag. Mat, efterrätt, godis och tårta. Det är ju inte så att jag springer ner och köper mig en pizza nu precis.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback