Ewa fick världens billigaste middag idag

Jag och Ewa har varit på stan, jag har köpt ännu en julklapp till dottern, om ni inte lovar att säga det till min dotter så kan jag säga det här okej? Bra. *Viskar* Det är luktsuddigummin. Så, säg inget nu.

Ewa köpte smink, det gjorde inte jag kan jag säga. När jag tog fram en kajal och visade henne som jag hade på den tiden jag sminkade mig då skrattade hon, varför skrattar man åt blå kajal?

Vi åkte och handlade också, äntligen köpte jag skithuspapper som inte river upp hela fisringen, denna kommer bara smeka lite.

Jag har nog aldrig haft en snögubbe i skitan förut tror jag men nångång ska vara den första eller hur?

 

Nu kommer vi om det som rubriken handlar om. Ewa stod och tittade på Janssons frestelse i en förpackning och sa att dom är skitgoda, hon fick sen syn på skinkfrestelsen och ville nog ha den. Den kostade 99kr/kg, denna var på ett halvt kilo.  Det skulle då gått på runt en femtiolapp eller hur?

 

Ni ser hur många gram den är på va? Jag sa att hon skulle ta den för att se om det går igenom. Det kunde hon inte med så jag tog den och stoppade ner den i min korg, vi gick till en sån där scanner för att se vad den kostade och fick 1.98 kr på skärmen. Jag trodde inte det skulle gå igenom men när jag la mina varor på bandet så sa hon summan, jag betalade och gick. Jag kan ju inte rå för om dom klantat till det inte. Ewa fick världens billigaste middag idag alltså.

 

 

Så här stor var den

 

 


Kommentarer
Postat av: G

Trevlig blogg...

2010-12-01 @ 17:12:49
URL: http://gurudas.blogg.se/
Postat av: BajsMalins Oseriösa

Lyckost Ewa! Du skulle köpt en du med Sune!



Men läser inte din dotter din blogg? Nu har du allt gjort bort dig.. :P

2010-12-01 @ 18:26:28
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: ulrika

haha middag för 2 spänn ...Underbart:)

2010-12-01 @ 19:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback