Farmville kan bli en pengafälla

I början när jag var ny på Facebook så spelade jag väldigt mycket spel där, som Farmville tex. Ja jag var ju naturligtvis inte ensam om det. På hbtq-sajten Qruiser fanns det en Farmvilleklubb där folk ville ha nya Farmvillevänner den vägen eftersom det är en fördel att ha många vänner just på Farmville. Jag fick några vänner från Qruiser och dom fortsätter jag ha som vän även om ingen av oss idag spelar Farmville längre. Trevliga bögar.

Jag slutade att spela Farmville och alla såna där Zynkaspel för ca 7-8 månader sen men även när jag var mitt uppe i det så skulle jag aldrig köpa grejer i det där spelet för riktiga pengar, där går gränsen liksom men tyvärr så är det många som gjort och gör det fortfarande och det är dom som nu Zynga blåser på pengar och har gjort det medvetet. Zyngas vd Mark Pincus har erkänt. Så spelar ni Farmville, Farm town,  Café world och sån skit. Sluta med det och gynna inte Zynga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback