Gran ska jag ha!

Nu har jag strukit mina panelgardiner och även hängt upp dom men varför, kan nån jävel förklara varför varenda jävla panelgardin hänger snett? Var har det gått snett i syandet? (nytt ord?). Ja jag vet att man kan ha pinnar längst ner som tynger ner dom men jag vete fan om det hjälper mina gardiner, ska nog fan gå ut i skogen och hugga ner två stora granar för att stoppa i "rännan" längst ner på gardinerna på vardera sida och om nån klagar på att jag ingen gran har i vardagsrummet så hänvisar jag dom till sovrummet. "Det har jag visst det, TVÅ till och med!".

Sen att jag får plocka barr från katternas pälsar jämt och ständigt är ju bara trevligt, jag har ju nåt att sysselsätta mig med i alla fall.

Vad har ni för planer för denna lördag då?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback