I juletider

Det är snart jul igen, ja faktiskt bara 23 dagar kvar tills tomten kommer med alla mina julklappar som jag önskat mig. Rafset, stay ups, kortkorta kjolar, bil, laptop och en flickvän. Jag ser fram emot denna julen faktiskt bara för det. Tack min älskade dotter för att du gör så din mammas önskningar går i uppfyllelse.

Nu när det snart vankas jul har jag som ni ser ändrat min bakgrund till lite juligare och även satt på mig tomteluvan på min profilbild. Inte illa pinkat va? Näe precis. Så njut av detta till annandag jul för då tar jag bort skiten igen innan jag får hatmail och hatkommentarer att dom spyr på allt vad jul heter och jag vill ju såklart inte att ni ska få upp all julmat när ni så gladeligen stoppat i er som en annan jävla julgris!

Ja det var väl allt för nu antar jag. Sov gott för helvete!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback