Inte fy skit att komma tvåa heller

Detta var historiskt på flera sätt än ett. Nr 1 var att Sveriges handbollstjejer faktiskt skriver historia om att ha fått silver i en EM-turnering. Nr 2 var att jag faktiskt satt och tittade på en handbollsmatch helt frivilligt. Det har nog inte hänt sen kriget tror jag.

Norge är regerande mästare sen några år så svenskarna ska inte vara allt för ledsna över det tycker jag, dom slog ju Norge i en tidigare match så Norge är inte helt oslagbara men av det jag såg så hade Norge ett sjuhelvetes bättre försvar än Sverige men dunka varann i ryggen tjejer för ni är ändå bäst!

En deppbild har Aftonbladet valt att kalla den här bilden som jag förövrigt har snott på deras sida



Kommentarer
Postat av: airaM

Grymt att Sune skriver om handboll... ;)

2010-12-19 @ 19:16:42
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback