Jaha där ser man

Jag är lite förvirrad faktiskt. Varje final i Idol så har det visats en bild på en tjej i publiken så fort Jay Smith har sjungit, jag trodde helt klart det var hans flickvän men så är tydligen inte fallet för nu har Jay uttalat sig i Aftonbladet att han och ingen mindre än Minnah också deltagare i Idol är ett par.

Dagens chock tror jag. Vem är då tjejen som sitter i publiken? Syster kanske? Ett ex? Ingen aning  faktiskt.



Aretha Franklin souldrottningen har cancer, samma form som den nu avlidne Patrick Swayze och har max 8 månader kvar att leva om det inte händer nåt mirakel.
Jag hatar allt som har med cancer att göra, en jävla sjukdom som förintar folk. Jag har själv släktingar som dött i cancer. Den dagen ett botemedel hittas och som utrotar all cancer, det borde fan firas med världsfred! Vilken underbar dag det skulle bli eller hur?!



Kommentarer
Postat av: Jill R

Jag kan bara hålla med. Den här jävla cancern som gör folk sjuka i flera månader/år innan dom dör. Dessförinnan får dom genomgå hemska behandlingar som sänker deras kropp för att inte tala om allt lidande, oro och ångest. Jag röstar JA till ett botemedel.

Hoppas att du har sovit gott i ditt fina sovrum =) Önskar dig en fortsatt bra dag med kul upptåg =)

2010-12-09 @ 11:23:05
Postat av: Frogprincess

Jag tror inte på det där med att Idol Jay och Minnah skulle vara ett par... Jag har köpt för många hänt extra för att tro på rubriken...

Ja cancer är hemskt.

2010-12-09 @ 12:20:18
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback