Jay Smith på Spotify

Jag lyssnar inte så ofta på Spotify, däremot är jag beroende av att lyssna på musik i headset. Jag måste ha musik när jag går till affären, inne i affären, när jag skriver blogginlägg (det är ett av dom få tillfällen jag inte har headset på mig). Jag lyssnar då på Rix FM eller Mix Megapol beroende på vilken programledare det är. Musiken är ju samma nästan varje timme men jag lyssnar för att jag tycker att en del programledare är bra.

På Facebook för en stund sen såg jag en vän skriva att Jay Smiths skiva kommit på Spotify och WOW säger jag bara. Helt underbar, javisst är det samma låtar som han kört i Idol MEN dessa är gjorda i studio och så mycket bättre med ljudet. En favorit jag har bland dessa är Lady Gagas låt "Bad romance", den gör Jay ta mig fan bättre än henne, underbar version! Denna skiva kommer gå varm på datorn nu kan jag lova.  





Kommentarer
Postat av: Frogprincess

den skivan ska jag köpa så fort julen är över och jag är säker på att den inte gömmer sig i något paket till mig :-)

2010-12-22 @ 00:44:43
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback