Jul var det här!

När jag väl får tummen ur så går det av bara farten. Jag har i flera dagar tänkt julpynta men sen har något annat kommit emellan, det har blivit för mörkt och sen har jag helt enkelt skitit i det. Men idag har jag ta mig fan städat hela lägenheten, strukit dukar och julpyntat! Jag tog dock inte upp allt, det finns saker jag har som Nogger skulle tycka var rena rama julafton att få ta sönder så det får stanna i lådan men lite tog jag ju upp, får se hur mycket av detta som får vara helt tills i morgon bitti.

Jag skulle också vara så här helnöjd om jag hade en snygg brud bredvid mig




Hade jag inte haft två katter så hade jag haft hela bordet fullt med bomull som snö



Den här tomten har funnits i vår familj så länge jag kan minnas, det ska vara nötter i hans säck



Vardagsrumsbordet



Hallbyrån

I mitt sovrum ska några hyllor upp så nästa jul ska det nog vara några tomtar på dom hyllorna ska ni se! Just nu har jag bara skrivbordet som man kan ställa saker på och där sitter ju jag, tomtemor herself liksom.




Kommentarer
Postat av: Anette

Så fint du har gjort det ! Du verkar ha så

fint och trevligt i din lägenhet mot en annan

slarvmaja. Så jag njuter av dina fina bilder

så glömmer jag bort min egen röra.

2010-12-15 @ 09:56:11
Postat av: Sune...the girl

Sv till Anette: Var har du varit? Saknat dig ju. Hänt nåt?

Tack det är bara som det ser ut på ytan s

2010-12-15 @ 21:19:33
Postat av: Anette

Hej Sune ! Tack,för ditt meddelande, så glad jag

blev. Har haft jättemycket dataproblem,support-

"hjälp" 9 timmar och fick 95 ryggskott under

tiden. Sedan så tömdes datorn. Efter att ha

haft en hastighet på 0.05 och 0.04 så gick den

ned till 0.03. Och sedan var datorn stendöd.

Väntade på emballage och hämtade på posten.

Innan jag packade ned datorn sade jag: gode

Gud, Himmelske Fader, fixa nu till min dator.

Amen. Jag tryckte på knappen och datorn startade.

Gissa en som såg ut som en fågelholk. Det var

t.om så att katterna satte i halsen. Men nu går

den så att det bara visslar om det.

"Bed så skall du få". Jajamensan ! Kram !

2010-12-16 @ 10:35:52
Postat av: Sune...the girl

Sv till Anette: Jösses vilken makt du besitter i din dator då :) då kan du be till högre makter att jag kan få en laptop i julklapp då s. Min stationära håller nog på att ge sig och utan dator - inga blogginlägg :( så hoppas att tomten kommer med en laptop :) Kram

2010-12-16 @ 10:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback