Kan vara dödens helg

Eftersom SJ har varit som det varit hela julhelgen så har ännu fler beslutat sig för att istället ta bilen, idag åker dom flesta hem från stället dom har firat jul på. Det är snökaos ute. Här snöar det som fan och det gör det säkert lite varstans. Det kommer vara så mycket folk på vägarna, jag hoppas alla tänker på att det är bättre att man kommer hem levande än att tycka att dom vill hem fort och gasar på. Ni är inte ensamma därute!

Min bror och hans familj ska på middag hos våra föräldrar. Dom kommer köra sammanlagt 14 mil, hoppas dom inte stannar hemma men ändå vill man ju inte att dom ska ut och köra i det här, vi får se, kanske bara blir jag som kommer, jag är den enda av barnen som bor i samma stad som våra föräldrar.

Uppe i Norrland blåser det halv storm så däruppe kommer det att bli ännu mer kaos. Hoppas innerligt att alla håller fokus på vägarna och kryper fram.


Kommentarer
Postat av: papis

tack :)

ja de stämmer hehe :)

2010-12-26 @ 11:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback