Kanske köpa en hemsida?

När jag var arbetslös förra omgången innan jag fick mitt första riktiga fasta jobb på Electrolux så var jag på ett ställe som Arbetsförmedlingen anordnade för oss. Mycket var datorrelaterat och vad gjorde jag? Jo en hemsida. Vad handlade den om? Jo egentligen ingenting mer än skit. Man kunde lyssna på musikklipp, titta på snygga kändisar och även läsa lite om dom, fakta jag själv hade tagit reda på.

Jag tänkte köpa en hemsideplattform men det var för dyrt, sa jag att jag var arbetslös? Ja precis.

Nu såg jag något som verkade intressant, ja om jag nu hade fått för mig att göra en hemsida idag alltså, ja om jag hade haft ett företag eller jobbade på ett vill säga. Letar du efter en Webbyrå eller Webbyrå i Stockholm så kolla in länken, Sidan heter Dinwebb om du vill tipsa andra om den. Sajten är stilren, lätt att navigera sig och kontakten med dom verkar vara bra jämfört med många andra som man får tjata på för att det ska hända nåt. (Nej jag har inte haft nån köpt hemsida men jag har väl hört andra klaga).

Det finns små videosnuttar eller sk tutorials som förklarar närmare. Deras kommunikationsplattform
kan enligt dom liknas med en karta och kompass. Alltså det handlar om vart, vad, hur och framför allt varför.
Har du ett företag, litet som stort så klicka på någon av länkarna så får du läsa mer.
Lycka till!




Kommentarer
Postat av: nille webbyrå

haha seriöst! Snygg reklam =)

2010-12-27 @ 11:48:56
URL: http://www.nilleonline.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback