Lille vickevire ska vara med i tv

Det finns dom som blir kändisar genom att medverka i filmer, skriver böcker, spela fotboll eller också beter man sig som en idiot, drar ner byxorna till fötterna och visar upp det lilla man har att komma med, inte bara stå och visa upp den utan helst ska man hoppa upp i kamerahöjd mitt under bästa sändningstid där någon blir intervjuad i direktsändning. Så gjorde en fotbollsåskådare i Norge igår, om han åkte ut med snoppen före? Nej då, han fick se matchen från läktaren men är polisanmäld. Konstiga regler dom har i Norge tycker jag. Lugn tjejer, hans snopp blir inte känd, inte med den storleken i alla fall.







Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Japp, latte är kaffe, smakar godare än vanligt kaffe! Jullatten tyckte jag inte smakade så mycket kaffe!



Finns ju även chailatte, helt sjukt gott det med! Finns chaithe med,men chai latten är galet god! De flesta som jag känner som inte dricker kaffe älskar chai latten!

2010-12-02 @ 16:44:16
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha, lite tragiskt att han måste visa ruffset (för inte såg jag någon snopp direkt)för att någon ska titta på honom!

2010-12-02 @ 17:05:21
Postat av: Sune...the girl

Sv till anonym: Skrev jag inte att den var liten? ;)

2010-12-02 @ 17:09:42
Postat av: BajsMalins Oseriösa

Hahahaha. Katsching Sune! ;)

2010-12-02 @ 19:47:39
URL: http://bajsmalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback