Nu kan vad som helst hända

Ja så var ännu en "Idol" ute och denna gång blev det Olle. Det trodde jag faktiskt inte. Jag trodde helt klart att det skulle stå mellan Olle och Jay i finalen men så blev det inte.

Jag festade ju igår och på fester ska inte teven vara på och jag missade därför Idol men för att vara en av dom som röstade skickade ett ex mig när jag kunde rösta och självklart röstade jag på Jay, fattas bara liksom. Jag har sett avsnittet från igår på play nu och jösses vilka kanonuppträdanden han gjorde - än en gång.

Olle fick byta låt i duellen med Minnah, det blev en låt han absolut inte brann för och som inte går att göra så mycket med. Nu var det nog inte själva låten som var orsakten till att han åkte ut men han tyckte att både Jay och Minnah fick glanslåtar men inte han. Lite synd men nu är han ute och han tycker till och med att det är skönt för nu kan han umgås med folk som verkligen betyder något för honom. Lucky you!

Minnah och Jay i finalen nästa fredag alltså och har  Minnah nu slagit ut dom andra så får kanske Jay passa sig, man vet aldrig vad s om kan hända. Men JAG hejar på Jay i vilket fall som helst!



Kommentarer
Postat av: Anette

Samma här, tycker han är skitgo killen.

Man lyssnar verkligen på honom, han har

verkligen något att säga. Minnah säger

mest "jag vet inte" och så svordomar.

Nu var jag taskig men jag tycker att Jay

har så mycket mer att förmedla och det

gör honom ännu bättre. Hoppas nu att han

vinner !

2010-12-08 @ 10:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback