Så var det äntligen julafton!

Så har då dagen äntligen kommit, dagen som alla barn sett fram emot. Hur många barn är det inte som kommer vakna tidigare än vanligt, springa ut till granen, titta i strumpan eller nedanför sängen.

När jag var barn så smög alltid mina föräldrar in i mitt och mina syskons rum och la ett eller två julklappar i våra julstrumpor när vi låg och sov på kvällen så vi hade nåt att sysselsätta oss med på morgonen/förmiddagen medan dom fixade allt som hörde ett julbord till. Det var magiskt.

Jag önskar att så många som möjligt får bästa möjliga julafton med mycket mat, mycket kärlek och mycket mys!

GOD JUL alla mina läsare. Massa kramar och kärlek till er.



Kommentarer
Postat av: Hillevi

God jul! Hoppas du får en riktigt härlig helg med en massa gott! :-)

2010-12-24 @ 09:03:00
URL: http://namligen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback