Stackare

Nu vet jag ju inte allt vad som har hänt på Tomas gård i "Bonde söker fru" men efter att ha sett kvällens avsnitt kan jag inte annat än att tycka synd om honom.

Alla tjejerna ville åka hem och han kände än en gång att han inte kommer att hitta kärleken den här gången heller.  Det gör ont i hjärtat att höra det, man får sätta sig in i situationen, tänk om jag hade vart med i ett sånt här program och ingen kände något för mig annat än som för en kompis, det skulle vara fruktansvärt men som sagt, jag vet inte allt utan går bara efter vad som kom fram i programmet.

Att Ann-Katrin sa i teve att det alltid är trevligt om man klär upp sig när man ska på dejt var lite komiskt, hennes dejt hade kostym på sig medan  hon själv hade rosaorangefärgade shorts och en vanlig t-shirt, hade hon inget snyggare att ta på sig? Jag som hade hoppats på lite guppande under täcket med henne och nån av killarna men det är väl lika troligt som att jag skulle bli hetero över en natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback