Vilket dilemma

Hur reagerar man när det står klart att man fått med sig fel baby hem från BB? Hur reagerar man att barnet man har älskat i tre år som sin egen inte är sitt eget utan ett förväxlat barn? Det måste ju vara fruktansvärt.

Tur att bandet man får på BB sätts på handlederna idag, förr var det på sängarna, det var så det hände. Två par föräldrar hade en tvist om det här för länge sen, ett av föräldrarparet ville inte ha tillbaka sitt biologiska son.

Jag som alltid skämtat om att jag tog fel på BB när dottern var bråkig och stökig. Det är såklart inte sant, det syns.





Kommentarer
Postat av: Ullis

Det är helt sjukt att föreställa sig... och den enda vettiga lösningen jag skulle kunna tänka mig i en sån situation är att familjerna bosatte sig nära varandra! Så fick de både ha sitt barn kvar och lära känna sitt biologiska barn. :)

2010-12-26 @ 19:18:21
Postat av: Sune...the girl

Hej! Nu svarar jag på kommentaren då om än några dagar senare ;) Ja men jag vet ändå inte om det skulle bli lite förvirrande för barnen? Katastrof är det i alla fall.

2011-01-08 @ 22:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback