Vill inte ens tänka på hur det kunde ha gått

Man kan tacka någon högre makt att det bara var självmordsbombaren som dog och inte som det var tänkt, flera hundra. Det hade varit förödande. Självmordsbombaren hade material till flera bomber och hade nog för avsikt att förstöra mer än bara en bil och sig själv. Tänk om han hade kommit till centralen eller ställt sig i nån galleria. Fruktansvärda syner som uppspelar sig i mitt huvud. Jag är glad över att jag inte bor i en stor stad för det är nog där det är större risk för sånt här.

Om han nu har pratat om Afganistan och skrivit mail om att våra svenska fruar, systrar och barn ska dö precis som deras så kanske det är dags att ta hem våra svenska soldater? Låt dom kriga själva där nere. Detta var en varning var så säkra.




Kommentarer
Postat av: Anette

Tycker detsamma, låt dom kriga själva.

Det enda som händer är att det skapar oerhört

mycket oro, och i värsta fall,svår sorg

för anhöriga. För VEM kan stoppa allt elände

här i världen ? Inte lilla Sverige i alla fall,

det är bara att skicka ner folk i dödens gap.

Så nog kan man undra vad som händer framöver..

Uttrycket "på den gamla goda tiden" kan jag

inte annat än att få in här. Inte var det

sådant här förut, varifrån kommer allt ?

2010-12-17 @ 09:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback