Baby hit me one more time

Jag uppmuntrar absolut inte våld, inget våld överhuvudtaget och speciellt inte mot kvinnor eftersom jag själv varit utsatt för det men det här klippet fick mig verkligen att asgarva (ja jag är trött som sagt). Om man bortser ifrån att en i raden av Tiger Woods älskarinnor inte tycker att hennes ansikte hör hemma på en golfboll så är tanken rätt rolig. Att det sen demonstreras hur hennes ansikte kan komma att se ut efter några slag på en golfbana gör det bara ännu roligare. Som sagt, tar hon illa vid sig så är det bara att beklaga men själva tanken ni vet. Sen kan ju Tiger tänka "Se men inte röra" när han släpar med sig alla bollarna.

Se klippet HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback