Blir tävlingsdräkterna allt tunnare?

"OS har inte ens börjat men japanska guldhoppet Miho Takagi har redan skapat stora rubriker.

15-åringen chockade övriga deltagare när hon dök upp i träningshallen iförd en gulddräkt med en stringtrosa väl synlig."

Mer kan du läsa HÄR

Alltså är det inte lika bra att slänga kläderna helt och hållet? Den här tjejen verkar ha mer vid halsen än nere i dom nedre regionerna eller är det fejk?

 

 

Det får mig direkt att tänka på klippet där den kvinnliga Bobåkaren fick sin dräkt spräckt i röven när hon bara skulle puta lite med röven och skjuta på boben. Jag skrattade så tårarna rann. Har ni inte sett klippet så ser det här.

 

Nu vet inte jag vilket som är roligast. Jag försökte att hitta klippet med bobåkaren men på nästan alla klipp hittade jag detta. Skrattade ännu mer.

Men jag hittade klippet till slut. Sätt på ljudet

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Gealach

Det märkliga är ju att de inte fryser ihjäl...

2010-02-08 @ 06:13:00
URL: http://gealach.blogg.se/
Postat av: skitidedu

Och det är ingen som tror att de "chockerade" trosorna är tryckta utanpå overallen...

2010-02-08 @ 08:03:16
Postat av: Dikk Bluball

Mmm detta ger ju mig som är mer sexintreserad än sportintreserad en kanske sju anledningar att titta på sport.

Jo p-skivan ska hämtas på macken innan.

2010-02-08 @ 12:48:10
URL: http://dikkbluball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback