Debatterna är i full gång

"Det var en hetsig debatt med ambitioner att visa enad front från båda sidor. Många frågor ställdes och få svar gavs.

Den som vann retoriskt var Fredrik Reinfeldt. Han konfronterade den nu kända pajkastningsretoriken med orden ”Ni löser inte era problem genom att skylla på mig”.

Han besvarade heller inte de klämkäcka giftpilarna utan följde sin retoriska linje med frågor som han sällan fick svar på.

De påminner om valkampanjen 2008 då McCain pekade på Obama, men Obama pekade på målen. De rödgröna ägnar för mycket tid att peka på Alliansen."

Mer kan du läsa HÄR

Debatten är i full gång mellan partierna. Alla var engagerade och dom flesta fick säga vad dom ville säga. Jag ändrar mig inte, jag har vetat i alla år vilka jag vill rösta på.

Se debatten HÄR

 

 


Kommentarer
Postat av: Dikk Bluball

Jag hittade dem aldrig då jag var ton åring.

2010-02-01 @ 05:22:58
URL: http://dikkbluball.blogg.se/
Postat av: Emmelist

hahahaha å de där lät ju nästan ännu mer fel :P

2010-02-01 @ 06:35:57
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Anna

Reinfelt som statsminister visades inte igår..osäkerhet..ovilja lyste på hans läpp..ser framemot fler debatter mellan dessa 7..alliansen verkar inte ha förstått hur förändringen av sjukförsäkringen o sänkning av skatter har visat sig i verkliga livet..utanförskapet och klasskillnader blir större o större..

MVH/Anna

2010-02-01 @ 12:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback