Det snöar som fan

Igår var det fint väder, solen sken och man hade nästan vårkänslor. Idag vräker det ner snö igen. Även barnen är trötta på den här skiten! Det kan sluta nu, känner inte för att stå med termobrallor och se när alla dansar runt midsommarstången. ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Båda paren har nu varit här och glott. Första paret var ett lite äldre par, han är lärare på högstadieskolan som är ett stenkast härifrån så han tyckte att det var kanon men dom gick efter 5 minuter.
Andra paret var två lite äldre kvinnor. Antingen ska dom dela på lägenheten eller också är det två flator. Kanske skulle ha satt upp prideflaggan för att få reda på det. Dom gick efter 10 minuter. Jag fick ingen hint alls om nån av paret ville ha lägenheten. Hoppas att hyresvärden ringer mig imorgon eller nåt.

Annonsen var ju inne i tidningen igår så än är ju inte hoppet ute och många vill bo centralt och det är sällan treor är lediga i längan.

Nu ska jag fixa iordning mig och sen gå i busvädret till Carro för att busa lite med Josefine och sen gå tvärs över gatan för att gå på bio. Skriver mer när jag kommer hem.



Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag hade också konstiga människor på visning då jag skulle flytta. Ingen sa nånting. Jag frågade om dom var intresserade, alla sa ja, men hyresvärden sa att dom tackat nej! Haha

En kärring ringde mig innan hon kom, frågade om jag hade badkar. Jag sa nej. Hon var inte intresserad nån mera. Men lik förbannat kom hon ändå hem till mig och kollade i min toa och frågade vart badkaret var? Idiot.



Hopas det går bättre för dig! :)

Puss och Kram

2010-02-25 @ 17:29:09
URL: http://daqueen.webblogg.se/
Postat av: Doris

Hoppas att någon av dem fastnade för lägenheten ;0).

Här vräker snön också ned bläh

Sköt om dig !

Kramar, Doris

2010-02-25 @ 21:45:14
URL: http://blogg.passagen.se/doje/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback