Donky Sune

Ja ni kan ju bara gissa. Just det, jag är envis som en åsna. Jag har hållit på med Photoshop i några timmar igen. Fick till en ganska snygg bakgrund, nöjd satte jag in den i stilmallen, hm näe, det får allt ta och göras om, på´t igen bara. Så här kommer jag sitta tills jag sitter här som ett benrangel (yeeeeeees) för jag har inte ätit nåt sen kl 20 igår men hey snart kommer jag med en bakgrund så snälla efter alla mina timmar och ny som Photoshopanvändare hoppas jag inte att ni buar ut mig och raderar mig från Bloglovin? Visst? Eller? Men envis är jag så jag ger inte upp. Men jag hoppas inte att jag fastnar framför Photoshop inatt också. Vill helst somna innan...ska vi säga 4? Måste ju vara vaken till min bloggdotter Malin kommer hem från festen, det är mitt kall i livet, att veta att hon är okej varje helg typ men hon är allt bra go den däringa BajsMalin!

Idag blir det fisk i ugn med potatis. Göttdäh! Förlåt, kom in lite dialekt där.

Vad ska ni göra ikväll?


Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Det blir väl att glo på melodifestivalen...

2010-02-06 @ 19:34:24
URL: http://frogprincess2.blogspot.com
Postat av: Bajsmalins Oseriösa

Underbara du! Tur jag har att någon håller koll på mig ;)

2010-02-10 @ 23:58:39
URL: http://bajsmalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback